sobota, 11 lutego 2017



Przedstawiam Wam mojego bloga, siebię i zapraszam do tworzenia czegoś większego.

Nazywam się Ola – najpierw wypadałoby się przywitać.

     Ten pomysł chodził po mojej głowie już kilka lat jednak zawsze bałam się postawić pierwszy krok w tym całkiem nieznanym dla mnie świecie. Temat stał się w ostatnim czasie popularny co ma swoje zarówno dobre jak i złe strony – każdy może pisać, każdy może się pokazać i podzielić swoimi przemyśleniami.

     Ja chciałabym dzielić się z Wami tym co mnie otacza i zaczęło wypełniać moje życie: od zdrowego odżywiania się do noszenia ciężarów na siłowni, od biegania do wspomnień pierwszego samodzielnego skoku spadochronowego, od tego co robię w wolnym czasie aż po studiowanie na jednej z polskich wojskowych uczelni. Jednak z racji tego, że zostałam stworzona kobietą nie zabranie tematów związanych typowo z „babskim światkiem”.

     Mam wiele zainteresowań, pomysłów i inspiracji, którymi również chciałabym podzielić się z Wami. Już od kilku lat moją pasją jest fotografia – jest to coś co mnie relaksuje i odpręża, dodatkowo uwielbiam mieć wspomnienia w postaci zdjęć. Od kilku miesięcy „na poważnie” zainteresowałam się sportem i zdrowym żywieniem. Do tej pory oczywiście wskakiwałam na rower, jeździłam na rolkach, konno czy też biegałam jednak z czystym sumieniem mogę przyznać, że w siłowni odnalazłam swój drugi dom. Kocham przekraczać własne granice a efekty ciężkiej pracy napędzają mnie do działania.



Więcej o mnie z pewnością będziecie mogli dowiedzieć się z przyszłych wpisów jeśli oczywiście zechcecie zostać ze mną, do czego mocno Was zachęcam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz